HTML

Pénzbehajtás

Ti hogy hajtjátok be a tartozásokat? Tapasztalatcsere, talán egy könyv is lesz belőle, ha segíteni fogtok. :)

Friss topikok

  • igazimonguz: Ha a bírósági végrehajtó is eredménytelen, akkor mit lehet tenni? Tehát, aki hallja adja át: Jog... (2013.02.08. 18:11) Folytatom a blogot - és a pénzbehajtást is
  • NaNeCorp: most 2011 év vége van! Nem irtál valami sokat, akkor most azt tételezzük fel , hogy behajtottad, v... (2011.12.02. 15:22) Sz.: "A héten rendezem!"
  • Szabó Tünde: Kedves sorstársak! Ha nem is 100%-s a dolog, de igen meglepődtem magam is, amikor újra elolvastam... (2008.07.03. 14:25) Pénz és becsület project
  • minni: Azzal, hogy Istent emlegeti, csak meg akar hatni. Attól, hogy hívő, még nem kell megszánni. Aki ne... (2008.01.16. 13:47) Fejlemény
  • dd: Igen, itt te vagy a hibás. Még ismerősnek sem szabad csk úgy adni pénzt, nem hogy egy idegennek fé... (2007.12.19. 05:52) Aurarius

Linkblog

Fejlemény

2007.05.14. 16:11 DTJ

Fejlemény is van: küldtem neki egy SMS-t, amely így szólt:

valaszolj sz..., fogytan a turelmem. es jegyzem, mennyi idot forditok rad, azt is be fogom rajtad hajtani sz...! menj be meg 1x az iwiwre most!!!

Szinte azonnal felhívott és elkezdte hadarni, hogy a jó indulatomat kéri, mert "tényleg nagyon mélyre kerültem", Istenre hivatkozott és hogy biztos nem véletlenül kapta ezeket a megpróbáltatásokat, stb. Mentegetőzött, hogy nem tud válaszolni, mert nincs saját internetje, csak egy barátja netjén tud napi 5 percet netezni, stb. stb. Megvártam, amig elmondja aztán újra összefoglaltam a kérésem lényegét, nem telefonon és nem személyesen akarok vele kommunikálni, mert annak nincs nyoma. Elmondtam, hogy első lépésként az a kérésem, hogy ISMERJE EL A TARTOZÁSÁT EGY VÁLASZBAN, hiszen ha be tud menni az iwiw-re, akkor irni is tud egy sort. (Az a gyanűm ugyanis, hogy el sem akarja ismerni az adósságát.) Elmondta erre, hogy most intéz egy hitelt, ami még 2 hét hogymegkapja. Elismételtem, hogy csak irásban vagyok hajlandó kommunikálni, és megnyugtattam, hogy nem tönkretenni akarom, hanem vissza akarom kapni a pénzemet, plusz szeretném ha leirná, hogy tulajdonképpen miért tette ezt, "spirituális tanító" létére.

 

1 komment

Címkék: pénzbehajtás

A bejegyzés trackback címe:

https://penzbehajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr3375732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minni 2008.01.16. 13:47:30

Azzal, hogy Istent emlegeti, csak meg akar hatni. Attól, hogy hívő, még nem kell megszánni. Aki nekem tartozik minden hétvégén misére jár, mégsem tartja a szavát.
süti beállítások módosítása