HTML

Pénzbehajtás

Ti hogy hajtjátok be a tartozásokat? Tapasztalatcsere, talán egy könyv is lesz belőle, ha segíteni fogtok. :)

Friss topikok

  • igazimonguz: Ha a bírósági végrehajtó is eredménytelen, akkor mit lehet tenni? Tehát, aki hallja adja át: Jog... (2013.02.08. 18:11) Folytatom a blogot - és a pénzbehajtást is
  • NaNeCorp: most 2011 év vége van! Nem irtál valami sokat, akkor most azt tételezzük fel , hogy behajtottad, v... (2011.12.02. 15:22) Sz.: "A héten rendezem!"
  • Szabó Tünde: Kedves sorstársak! Ha nem is 100%-s a dolog, de igen meglepődtem magam is, amikor újra elolvastam... (2008.07.03. 14:25) Pénz és becsület project
  • minni: Azzal, hogy Istent emlegeti, csak meg akar hatni. Attól, hogy hívő, még nem kell megszánni. Aki ne... (2008.01.16. 13:47) Fejlemény
  • dd: Igen, itt te vagy a hibás. Még ismerősnek sem szabad csk úgy adni pénzt, nem hogy egy idegennek fé... (2007.12.19. 05:52) Aurarius

Linkblog

Balek vagyok?

2007.05.16. 12:41 DTJ

"Erre mondják "balek".Úgy látom Rád van irva ,hogy ezt meg lehet veled csinálni." (Hozzászólás a bloghoz.)

Hát nem tudom, eddig úgy álltam hozzá az emberekhez, hogy bízom bennük, amig nem adnak okot arra, hogy ne bízzak bennük. Végiggondoltam most, a pénzügyeimet elemezve, lehet hogy ez a hozzállás hibás volt. Ám nem tudok elképzelni mást, mert hogy nem tudok úgy élni, hogy bizalmatlan legyek azokkal, akik erre nem szolgáltak rá. Az baj az - és ezen próbálok változtatni - hogy a tisztességtelenségnek nincs következménye, mégpedig miattam, miattunk., Vagyis azért, mert "szégyenkezve" hallgattam eddig, ha valaki nem volt tisztességes.

Ki kéne operáltatni az "empátia központomat" az agyamból? Mert hogy egyik kölcsön sem volt kamatos, hanem úgy láttam, nagy bajban van az illető, és szüksége van a segítségemre.

Vagy adjam meg a nevét és telefonszámát annak, aki ezután kölcsönt kért, hogy nesze, neki(k) köszönd meg, amiért nem kapsz?

Nem adok többet kölcsön, de nem vagyok boldog ettől a döntéstől. Talán egy olyan iwiw-re lenne szükség, ahol a tagok tisztességesnek tartják magukat, és ha az elemi normák ellen vétenek, akkor ki is kell rúgnia a meghívójának, vagyis annak, aki felelősséget vállal az embereért. Valamit ki kéne találni, mert nem jó világ az, ahol 20% a tisztességes (legalábbis a kölcsönök megadásának tekintetében), a többség meg vígan rongálja tovább az emberek között bizalmi viszonyokat....

Szólj hozzá!

Címkék: bizalom

A bejegyzés trackback címe:

https://penzbehajtas.blog.hu/api/trackback/id/tr2876749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása